Friday, December 7, 2012

--- ဘေလာ့ ပိုင္ရွင္ ျဖစ္ေသာ အႏုပညာရွင္ တစ္ေယာက္၏ ရင္ထဲက အသံ ... ...။

ကြ်န္ေတာ္တို ့ သဘင္ပညာသည္ေတြကို တစ္ခ်ဳိ ့လူေတြက ႏွိမ့္ခ် ဆက္ဆံၾကတယ္ ။ အထူးသျဖင့္ လူခ်မ္းသာ အသိုင္းအ၀ိုင္းေတြေပါ့ ။ သူတို ့ေတြက ကြ်န္ေတာ္တို ့ သဘင္ပညာသည္ေတြဟာ ဖက္ခြက္စားသမားေတြလို ့လည္း အေျပာခံခဲ့ၾကရပါတယ္ ။ အဲ့ဒီလို စကားလံုးေတြကို ခံစားရတဲ့ သဘင္ပညာရွင္ေတြဟာ ရင္ထဲမွာ နင့္ေနတာပဲ ။ ေနရာတကာမွာလည္း ေပၚေပၚထင္ထင္ မျဖခဲ့ရဘူး ။
ခု ေခတ္ ( ဟစ္ေဟာ့ေတြ ရပ္ပါ ေတြ ) ေခတ္စားလာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို ့ ျမန္မာ့သဘင္ဟာ ေျပာက္ကြယ္လုနီးနီး ေတာင္ျဖစ္လာသလိုပဲ ။ ေတာ္ေတာ္ေလးကို ၀မ္းနည္းမိတယ္ ။ ဒါေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္
တို ့ ျမန္မာ့ အႏုပညာကို ျမန္မာတြင္မက ကမာၻကပါ သိေအာင္လို ့ ကြ်န္ေတာ္တို ့ အႏုပညာရွင္ အသိုင္းအ၀ိုင္းက ႀကိဳးစားေပးၾကပါလို ့ ေမတၱာ ရပ္ခံအပ္ပါတယ္ ။ ဒီဘေလာ့ကို  တည္ေဆာက္ရတဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို ့ ျမန္မာ့အႏုပညာ ထြန္းကား ေစရန္ ရည္သန္ျပီးေတာ့ တည္ေဆာက္ရျခင္းျဖစ္ပါတယ္ ။
                                             အႏုပညာရွင္ အေပါင္းအား အစဥ္ေလးစားလွ်က္
                                                 ကြ်န္ေတာ္
                                                                 ေအာင္ထက္ေက်ာ္              

No comments:

Post a Comment